ممکن است شما هم جزو آن گروه از افرادی باشید که از لبخند خود خصوصا در عکس ها و سلفی های ناراضی باشید و آن را به اندازه کافی جذاب ندانید. بسیاری از افراد در مواجهه با این وضعیت، مشکل را در اجزا دیگر صورت می بینند و روی به جراحی های زیبایی بینی، انواع پروتز های گونه و لب می برند، برخی دیگر هم مشکل را در رنگ دندان خود دیده و به دنبال سفید کردن دندان ها یا لمنیت کردن آنها می روند. متاسفانه در بسیاری از موارد این عمل ها برای ایجاد لبخندی مورد رضایت ناکارآمد می باشد و این افراد پس از مداخلات زیبایی مختلف به لبخند جذابی که انتظار دارند نمی رسند. پس مشکل از کجا است؟ مهمترین پارامتر ها در جذابیت ،زیبایی و جوانی یک لبخند، نظم دندان ها، رابطه دندها با لب، فرم لب و میزان دیده شدن لثه و دندان ها حین استراحت و لبخند می باشد.

در مطب تخصصی ارتودنسی دکتر بهزاد سالاری با در اختیار داشتن دانش روز و تجهیزات و فن آوری های نوین ارتودنسی با تحت کنترل گرفتن تمامی این موارد به متقاضیان درمان مشاوره ارتودنسی با بی خطر ترین و کم هزینه ترین راه برای رضایت از لبخندشان ارایه می کنیم. لبخندی زیبا، جذاب و اختصاصی شما.

به صورت کلی ارتودنسی علم جابجایی دندان ها و فکین می باشد. شناخته شده ترین کاربرد آن در جامعه، جنبه زیبایی آن است، این جنبه از ارتودنسی هیچ محدودیت سنی ای ندارد و توانایی مرتب کردن بهم ریختگی های دندان، تصحیح فرم لبخند و بهبود فرم صورت در تمامی سنین و برای تمامی افرادرا دارد.

اما این تنها کاربرد علم ارتودنسی نیست. زمینه کاری ما  در مطب تخصصی ارتودنسی دکتر بهزاد سالاری صرفا روی مرتب کردن دندان ها و زیبایی لبخنو و صورت نیست، بلکه ما همگام با پیشرفته ترین مراکز ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت در اروپا و آمریکا و با در اختیار داشتن دانش و فن آوری های روز دنیا، علاوه بر فعالیت در زمینه زیبایی ارتودنسی، کاربرد های درمانی، پیشگیری، بهداشتی وکمک درمانی ارتودنسی را نیز به متقاضیان درمان ارایه می کنیم.

ارتودنسی در ترکیب با جراحی فک می تواند زیبایی، اعتماد به نفس، تعاملات اجتماعی و فانکشن را به در کنار عملکرد مناسب  به بیماران دارای مشکلات فک(از جمله بزرگی، کوچکی، نا قرینگی فکین و …) برگرداند.

در صورت مراجعه به موقع ارتودنسی می تواند مانع بسیاری از ناهنجاری های دندانی و بهم ریختگی های دندانی در آینده شود بعلاوه  در صورت تشخیص به موقع دانش ارتودنسی می تواند از ایجاد بسیاری از مشکلات فکی پیشگیری کند یا شدت آن در آینده را کاهش دهد.

ارتودنسی می تواند به عنوان یک درمان مستقل یا مکمل باعث بهبود مشکلات تنفسی، اختلالت خواب ،دندان قروچه، مشکلات مفصل فک، تکلم و … شود.

یکی دیگر از کاربرد های درمان ارتودنسی، درمان های مکمل ارتودنسی برای انجام پروسه های دندانپزشکی است مانند باز کردن فضا برای قرار دادن ایمپلنت، بیرون کشیدن ریشه شکسته برای برای قرار دادن روکش، یکنواخت کردن سطح استخوان برای جراحی های زیایی لثه، کمک به افزایش  ساپورت ریشه توسط استخوان و …

و در نهایت یکی دیگر از حوزه های کاربرد ارتودنسی، درمان بیماران مبتلا به شکاف لب( لب شکری) و سندرم ها و ناهنجاری های درگیر کننده ناحیه فک و صورت است.

در نهایت ارتودنسی می تواند از طریق بهتر کردن توانایی دسترسی به دندان ها برای تمیز کردن آن ها، بهبود بیماری های لثه، کاهش تجمع پلاک و عوامل بیماری زای در زیر لثه و … باعث بالابردن سلامت دهان شود.

ما مفتخریم که در مطب تخصصی ارتودنسی دکتر بهزاد سالاری علاوه بر زیبایی لبخند و صورت به تمامی افراد در هر سنی، پکیج کاملی از توانمندی های دانش ارتودنسی را ارائه می دهیم.