ارتودنسی نامرئی متد درمانی ای نسبتا نوظهور است که برای به حداکثر رساندن زیبایی حین دندان و عدم دیده شدن وسایل ارتودنسی ارایه شده است. وسایل مورد استفاده این نوع درمان به صورت اختصاصی برای هر بیمار ساخته شده و نیازمند تکنولوژی پیچیده برای طراحی و ساخت است. برای این درمان نقشه سه بعدی دندان ها ی بالا و پایین به شرکت های ارایه کننده این تکنولوژی در آمریکا و اروپا فرستاده می شود تا آن ها طبق نظر و طرح درمان متخصص ارتودنسی  نسبت به ساخت الاینر ها( پلاک های شفاف ارتودنسی نامرئی) توسط مواد اولیه خاص (که توانایی جابجایی دندان بدون آسیب به آن را داشته باشد)اقدام کنند.

این فرایند ساخت اختصاصی و با تکنولوژی بالا بسیار پر هزینه بوده و باعث شده است هزینه این متد درمانی به مراتب بالاتر از درمان های روتین ارتودنسی باشد. با توجه به این که پرداخت هزینه های ساخت این وسایل به شرکت های تولید کننده این تکنولوژی بر اساس ارز های رایج بین الملی است. قیمت ارتودنسی نامرئی مستقیما به نوسانات ارز بستگی دارد.

ارتودنسی نامرئی با وجود تمامی مزایا محدودیت هایی نیز دارد لذا توانایی درمان تمامی مشکلات ارتودنسی را ندارد. درمان ارتودنسی نامرئی درمانی تخصصی بوده و نیاز به نظارت مستقیم متخصص ارتودنسی متبحر در این حوزه دارد. لذا برای انتخاب بهترین نوع درمان برای مرتب دندان ها و به دست آوردن لبخند جذاب خاص خودتان،  بهترین کار قبل از شروع هرگونه اقدامی مشورت با متخصص ارتودنسی متبحر در این این نوع درمان است.

در مطب دکتر بهزاد سالاری متخصص ارتودنسی در تهران با در دسترس داشتن تجهیزات پیشرفته وآخرین تکنولوژی روز دنیا، ارتودنسی نامریی با بالاترین کیفیت به متقاضیان این نوع درمان ارایه می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی نامرئی و استفاده از امکانات مشاوره رایگان حضوری و آنلاین به سایت واینستاگرام فرمایید.