هیچ گونه محدودیت سنی برای  درمان نامرتبی دندان ها توسط ارتودنسی وجود ندارد و امکان درمان در دوره جوانی، میانسالی و حتی دوران سالخوردگی وجود دارد. ، اگرچه درمان ارتودنسی پیشرفته بزرگسالان به دلیل تراکم استخوان، وضعیت خاص دندان ها ،ساپورت استخوانی و اتمام رشد فک و صورت با کودکان و نوجوانان متفاوت است و نیاز به دانش و ابزار اختصاصی دارد. ترکیب دانش و تکنولوژی روز در کنار توجه به خواسته های زیبایی و ملاحضات خاص اجتماعی بزرگسالان، به ما این امکان را داده که در کوتاه ترین زمان ممکن، با در تحت کنترل گرفتن فاکتور های خاص درمانی بزرگسالان،  نتایج دلخواه این گروه از متقاضیان درمان را فراهم کنیم.

ما در این مرکز با استفاده از تکنولوژی های نوین همچون لیزر کم توان، میکرو ویبراسیون، میکرو پرفوریشن، کورتیکوتومی و … توانایی کوتاه کردن چشمگیر دوره درمان ارتودنسی را برای بزرگسالان فراهم کرده ایم و در کنار آن با اراِئه خدمات درمانی متنوع از جمله ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی لینگوال و ارتودنسی همرنگ دندان، که دیده شدن وسایل ارتودنسی در دهان را حداقل می کنند یا به صفر می رسانند ،سعی در کسب رضایت حداکثری بزرگسالان از درمان ارتودنسی داشته ایم.

با گذر از دوران نوجوانی ریسک بیماری ها و مشکلات لثه و ساختار نگه دارنده دندان به صورت محسوسی افزایش پیدا می کند،  درمان ارتودنسی باید با کنترل مداوم این مشکلات همراه باشد. یکی از خدمات ویژه ما برای بزرگسالان معاینات و درمان های دوره ای لثه، استخوان و اجزا نگه دارنده دندان است تا در حین درمان ارتودنسی علاوه بر حفظ سلامت دهان، کیفیت و سرعت دندان ها بهینه سازی شوند.

ترکیب دانش و تکنولوژی روز در در مرکز تخصصی دکتر بهزاد سالاری  در کنار توجه به خواسته های زیبایی و ملاحضات خاص اجتماعی بزرگسالان، به ما این امکان را داده که در کوتاه ترین زمان ممکن، نتایج دلخواه آنان را فراهم کنیم. علاوه بر آن ما در این مرکز درکنار خدمات مختلف و متنوع آنلاین تلاش کرده ایم با بهره گیری از خدماتی همچون  مشاوره پزشکی،روانشناسی ، گفتار درمانی و معاینات همزمان بیمار توسط متخصصین رشته های مختلف،در وقت و هزینه بزرگسالان صرفه جویی کنیم.